zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROT PRODUKTÓW

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.


Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Do zachowania 14 dni od daty dostarczenia zamówienia wystarczy nam złożone przez Ciebie oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@chrapiki.pl

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na załączony numer konta zostanie dokonany zwrot pieniędzy. Zwrot kosztu nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub od dnia otrzymania przesyłki zwrotnie (w zależności które zdarzenie nastąpi wcześniej)

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu, który w ciągu 7 dni roboczych odeślemy na wskazany adres zwrotny. 

 

Adres do Zwrotów:

chrapiki.pl Paulina Chrapczyńska

ul.Bartkiewiczówny 83B/7

87-100 Toruń

 

 

REKLAMACJA

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu  i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

W przypadku gdy zakupiony towar okaże się wadliwy, masz prawo do jego reklamacji, którą najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@chrapiki.pl

Pamiętaj jednak aby zawsze przed odbiorem przesyłki sprawdzić czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Dodatkowo masz prawo aby sprawdzić zawartość paczki jeszcze przy jej doręczeniu w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne, prosimy o kontakt z naszym sklepem.

 

W związku z wadą będziesz mógł żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad / jeżeli będzie to możliwe usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny / odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

 

Adres do Reklamacji:

chrapiki.pl Paulina Chrapczyńska

ul.Bartkiewiczówny 83B/7

87-100 Toruń

 

 

 *Szczegółowe informacje na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży (w zakładce "regulamin".

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl